Vänner på facebook

Alla har på tok för mycket "Vänner" på facebook. Dags att rensa, jag hjälper dig.
Det personer som ska var kvar är:
Dina riktiga vänner.
Släkt och familj. (syskon, kusiner, farbröder m.m)
Personer som du kan tänkas inleda en konversation med i ett möte på stan.
Personer som du delar gamla minnen med. (Exempelvis gamla klasskompisar eller en sommarflört)
De som du verkligen känner att du måste stalka.
De personer som du kan tänkas inleda fysisk kontakt med i sexuellt syfte. (personer du addat p.g.a utssende, blivit playad av på krogen eller någon som du helt enkelt är kåt på)
Personer som inte har så många vänner som du accepterat av medlidande.
För att rensa yttligare så finns det en egenskapad strategi, varje gång någon fyller år och du måste fundera på varför du skriver grattis, bort med personen.
Whola! En vännerlista som speglar dig och inte ett uppmärksamhets freak.
//KY

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tog tillomed bort några av de vänner jag kan relatera till dessa punkter, hur kan då du påstå att jag har för många vänner? Förklara det för mig! :)

2011-02-23 @ 23:10:36
URL: http://matildaeng.blogg.se/
Postat av: KY

Det är de vänner du max får ha, sen är det självklart upp till var och en och ta bort mer. Bara du inte har kvar några som inte stämmer in på de här punkterna :)



//KY

2011-02-23 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0